Frivillig ved arrangementer

Bierfest 

Til Bierfesten er der plads til at de unge kan hjælpe i garderoben, dog skal mindst 2 være over 18 år. 
Der serveres både aftensmad, lækkerier og drikkevarer til alle der er på vagt omkring spisetid. 
Andre sene vagter, vil der være drikkevarer til rådighed.
 
Til oprydningsholdet, her serveres en sandwich og drikkevarer efter arbejdet. 
De tidligere år, har alle hjælpere haft en skøn og hyggelig aften i dejligt selskab med hinanden og gæsterne.
Så glæd dig til nogle hyggelige timer i Bjert hallen.

Borddækning torsdag d. 10. januar kl.19-21
6 frivillige
Borde dækkes med duge, service, glas bordpynt og lignende til xx antal gæster

Garderobe og Pølse salg fredag d.11. januar kl.17-01.30
10 frivillige
8 unge 
2 voksne
Hjælpe gæsterne af med deres jakker – udleveres igen. Alle gæster får udleveret et nummer så jakken kan findes igen. 
Nogle på vagten hjælper med serveringen af maden – det foregår ved fælles buffet.
Nogle hjælper med at rydde tallerkner og service af bordet efter spisning. 
Pølser og brød sælges sidst på aftens som natmad til gæsterne. 
En lang vagt, med hvilepauser flere gange i løbet af vagten. 

Køkkentjans fredag d. 11. januar kl.17-23.00 og kl. 23.00- cirka 02.00
2 frivillige 17-23.00
2 frivillige 23-cirka 02.00
En vagt, hvor der hjælpes med at lave kaffe, ryddes op løbende i cafeteriet efter de andre frivillige. 
Opvask efter hovedsagligt glas fra gæsterne i hallen. 

Afrydder fredag d. 11. januar kl. 21- 01.30
4 frivillige
En vagt hvor du færdes blandt de glade fest deltagere, her ryddes bordene løbende af for tom emballage, glas og andet efter festdeltagerne.

Oprydning søndag d. 12. januar kl. 01-03.00
10 personer – denne vagt gælder for 3 x normalt kontingent i en husstand.
Hallen tømmes for borde, stole, bar, scene. Pynt tages ned, gulvet fejes. 
Så hallen står klar til rengøringspersonalet, der kommer kl. 05.00


Salg af fyrværkeri mellem jul og nytår

Opsætning af skilte på halvøen med åbningstiderne lørdag d. 1. december kl. 10-12
4 frivillige 
Der sammen køre ud den første weekend i december, med plakater og opstilling af 2 bannere
Der laves en oversigt, over hvor plakaterne hænger, af hensyn til oprydningen.

Opsætning af salgsteltet lørdag d. 22. december kl. 10-12
4 frivillige 
Der stiller teltet op- henter borde og cafeborde i hallen. 
Gør teltet indvendigt klar, med borde, cafeborde og elektricitet

Salgstemaet af fyrværkeri d. 27. december fra kl. 13-15
2 frivillige
Salg af fyrværkeri, pakke ordre fra kunderne der kommer i teltet, opfyldning og optælling 1 gang pr. dag
Der vil stå en person som tovholder for dagen.

Salgstemaet af fyrværkeri d. 27. december fra kl. 15-19
2 frivillige
Salg af fyrværkeri, pakke ordre fra kunderne der kommer i teltet, opfyldning og optælling 1 gang pr. dag
Der vil stå en person som tovholder for dagen.

Salgstemaet af fyrværkeri d. 28. december fra kl. 13-15
2 frivillige
Salg af fyrværkeri, pakke ordre fra kunderne der kommer i teltet, opfyldning og optælling 1 gang pr. dag
Der vil stå en person som tovholder for dagen.

Salgstemaet af fyrværkeri d. 28. december fra kl. 15-19
2 frivillige
Salg af fyrværkeri, pakke ordre fra kunderne der kommer i teltet, opfyldning og optælling 1 gang pr. dag
Der vil stå en person som tovholder for dagen.

Salgstemaet af fyrværkeri d. 29. december fra kl. 13-15
2 frivillige
Salg af fyrværkeri, pakke ordre fra kunderne der kommer i teltet, opfyldning og optælling 1 gang pr. dag
Der vil stå en person som tovholder for dagen.
Salgstemaet af fyrværkeri d. 29. december fra kl. 15-19
2 frivillige

Salg af fyrværkeri, pakke ordre fra kunderne der kommer i teltet, opfyldning og optælling 1 gang pr. dag
Der vil stå en person som tovholder for dagen.
Salgstemaet af fyrværkeri d. 30. december fra kl. 10-13
3 frivillige
 
Salg af fyrværkeri, pakke ordre fra kunderne der kommer i teltet, opfyldning og optælling 1 gang pr. dag
Der vil stå en person som tovholder for dagen.
Salgstemaet af fyrværkeri d. 30. december fra kl. 13-16
 
3 frivillige
Salg af fyrværkeri, pakke ordre fra kunderne der kommer i teltet, opfyldning og optælling 1 gang pr. dag
Der vil stå en person som tovholder for dagen.

Salgstemaet af fyrværkeri d. 30. december fra kl. 16-19
3 frivillige

Salg af fyrværkeri, pakke ordre fra kunderne der kommer i teltet, opfyldning og optælling 1 gang pr. dag
Der vil stå en person som tovholder for dagen.
 
Salgstemaet af fyrværkeri d. 31. december fra kl. 10-13
3 frivillige
 
Salg af fyrværkeri, pakke ordre fra kunderne der kommer i teltet, opfyldning og optælling 1 gang pr. dag
Der vil stå en person som tovholder for dagen.

Salgstemaet af fyrværkeri d. 31. december fra kl. 13-16
3 frivillige

Salg af fyrværkeri, pakke ordre fra kunderne der kommer i teltet, opfyldning og optælling 1 gang pr. dag
Der vil stå en person som tovholder for dagen.

Oprydning efter fyrværkeri salg d. 31. december kl. 14-16.30
4 frivillige
Bannere og skilte pilles ned rundt på halvøen efter anvisning fra opsætningsholdet. 
Borde, stole og cafeborde køres retur til hallen. El artikler pakkes sammen. Teltet ryddes i samarbejde
Med salgsteamet. Så det kun er teltet der står tilbage. 

Teltet pakkes ned efter fyrværkerisalget tirsdag d. 1. januar kl. 14-16
4 personer. 
Teltes pilles ned, og pakkes sammen, og køres retur til materialerummet i klubhuset. 


Tresu CUP stævnet
Planlægningen er svær at lægge præcis ud, når vi ikke kender antallet af deltagere til stævnet. 
Lige nu er stævnet planlagt til lørdag og søndag d. 26 og 27 januar. Samt d. 2 og 3 februar. 
Så håber at alle har mulighed for lidt fleksibilitet, der sendes mail ud med nærmere information.
OBS! selve datoen og tidspunktet finder du i online/betalings modulet.
Tidtagerbordet lørdag og søndag
1 voksen frivillig 
Der ajour føre resultaterne og råbe næste kamps deltagere op 
Der ligger en udførlig beskrivelse ved bordet. 
Lørdag kl. 9-12
 
Tidtagerbordet lørdag og søndag
1 voksen frivillig 
Der ajour føre resultaterne og råbe næste kamps deltagere op 
Der ligger en udførlig beskrivelse ved bordet. 
Lørdag kl. 12-15

Tidtagerbordet lørdag og søndag
1 ung frivillig fra 12 år.
Den unge sørger for at nulstille tiden, og ajourføre pointtavlen under kampene.
Der ligger en udførlig beskrivelse ved bordet.
Lørdag kl. 9-12

Tidtagerbordet lørdag og søndag
1 ung frivillig fra 12 år.
Den unge sørger for at nulstille tiden, og ajourføre pointtavlen under kampene.
Der ligger en udførlig beskrivelse ved bordet.
Lørdag kl. 12-15

Dommer lørdag d. og søndag
2 dommere
Der spilles med sorte dommere fra U10 og op. 
Så dommergerningen er fra U5 til U9 drenge- og pigehold.
Du er inde på banen i 2 kampe, hvorefter du skifter med den anden dommer.
Når du er ude, hjælper du gerne personen ved resultatbordet, med resultater og
Tager imod de deltagende hold. 
Lørdag kl. 9-12

Dommer lørdag og søndag
2 dommere
Der spilles med sorte dommere fra U10 og op. 
Så dommergerningen er fra U5 til U9 drenge- og pigehold.
Du er inde på banen i 2 kampe, hvorefter du skifter med den anden dommer. 
Når du er ude, hjælper du gerne personen ved resultatbordet, med resultater og
Tager imod de deltagende hold. 
Lørdag kl. 12-15

Resultatbordet lørdag og søndag
1 frivillig
Du står med resultater og ajour føre dem på tavlen, samt tage imod de deltagende hold.
Dette gøres i samarbejde med den udskiftede dommer og de to der sidder ved tidtagerbordet.
Lørdag kl. 9-12

Resultatbordet lørdag og søndag
1 frivillig
Du står med resultater og ajour føre dem på tavlen, samt tage imod de deltagende hold.
Dette gøres i samarbejde med den udskiftede dommer og de to der sidder ved tidtagerbordet.
Lørdag kl. 12-15

Bjert Idrætsforening - Engløkke 2 - 6091 Bjert - Telefon 52402440 - CVR 29 85 66 80