Fritidsklubben Bjert

Et fritidstilbud til børn og unge fra 4. til 7. klasse

Fritidsklubben Bjert er et fritidstilbud til børn og unge fra 4. til 7. klasse. Målet er at give børn og unge et tilbud om aktiviteter og samvær efter skoletid.

Fritidsklubben Bjert har typisk 60-65 brugere, og fremmøde er frivilligt – men omkring halvdelen kommer dagligt.

Alle er velkomne til at kigge forbi og få en rundvisning i Fritidsklubben Bjert. Du er også velkommen til at kontakte Fritidsklubben Bjert på 27594039, hvis du har fået lyst til at høre mere.

Fritidsklubben Bjert tilbyder mange forskellige aktiviteter – lige fra kreative sysler og håndværk til bordtennis, pool, airhockey og computer- og brætspil. Du kan også bare hygge dig og slappe af med dine venner. Ved jule- og påsketid er der mange, som laver pynt og gaver.

Der er en daglig leder fast tilknyttet Fritidsklubben Bjert og 3-5 engagerede ungarbejdere, som alle laver forskellige aktiviteter med vores børn og unge.

Mandag: 13.00 - 16.00

Tirsdag: 13.00 - 16.00

Onsdag: 13.00 - 16.00

Torsdag: 13.00 - 16.00
Fredag:  13.00 - 16.00

Der er lukket i skolernes ferier.

Indmelding i Fritidsklubben Bjert foregår Holdsport. Der er to halvårs betalingsmodeller:

Vælg to valgfrie hverdage om ugen.

Denne model koster halvårlig 2.800,00 kr. august/januar. Gå til Holdsport her

Vælg alle ugens fem hverdage.

Denne model koster halvårlig  3.500,00 kr. august/januar. Gå til Holdsport her

Som ung i 6. og 7. klasse tilbydes 10-turskort på 400 kr. Gå til Holdsport her

Priserne er inklusiv forplejning, materialer og arrangementer. Typisk bliver der serveret boller eller lignende hver eftermiddag. Fritidsklubben Bjert opkræver betaling i henholdsvis august og januar.

Spørgsmål der vedrører Fritidsklubben Bjert skal stilles til fritidsklubbens kontaktpersoner (se kontaktinfo her på siden).

Fritidsklubben Bjert modtager driftstilskud fra Kolding Kommune på linje med fritidsklubber. Organisatorisk er Fritidsklubben Bjert en afdeling af Bjert Idrætsforening.

Fritidsklubben Bjert har en aktiv bestyrelse, som består af forældrerepræsentanter og en repræsentant fra Bjert Idrætsforening. Bestyrelsen løser forskellige opgaver og er ansvarlig for regnskabet. Lokalerne ejes og vedligeholdes af Bjert Hallen.

Daglig leder

Mai Ellegaard