Frivillig i Bjert IF

Den frivillige indsats i foreningslivet er noget, vi med rette skal være stolte af. Og værne om. Det er takket være alle dem, der på daglig, ugentlig, månedlig eller årlig basis giver noget af deres tid i fællesskabets tjeneste, at vi kan bevare tilbud til beboerne på Stenderuphalvøen.

Det er kun i kraft af de frivillige, at vi kan skabe de gode rammer for motion, venskaber og trivsel i fritidslivet, som breddeidræt kan give. Så tusind tak til alle jer, der allerede nu gør en aktiv indsats i Bjert Idrætsforening. Uden jer går det ikke.

Som de fleste andre foreninger kan vi altid bruge en ekstra hånd i Bjert Idrætsforening. Uanset om du har lyst til blive træner/instruktør, holdleder, praktisk hjælper, at tage del i det organisatoriske arbejde eller noget helt andet, vil vi meget gerne høre fra dig. Vi har fuld respekt for, at det ikke er alle, der kan afse to eftermiddage om ugen. Vi har mange opgaver, som kræver betydeligt mindre.

Om du har konkret erfaring er ikke nødvendigvis afgørende. Det vigtigste er, at du har lyst til at bidrage til fællesskabet. Kontakt vores frivillighedskoordinator, Mads Viborg Schmidt, hvis du er blevet lidt nysgerrig og vil vide mere – eller byde dig til på en konkret opgave.

Er der noget, du ønker at vide?

Skriv til os herunder, hvis du har spørgsmål eller andet, der vedrører det frivillige arbejde i Bjert Idrætsforening. Eller kontakt frivillighedskoordinatoren.

Frivillighedskoordinator

Profile Image